poniedziałek, 20 lutego 2017

Pocztówka z Paryża

Kolejna praca skończona. Obrazek nie jest zbyt duży, ale sprawił mi trochę problemów. Na początku nie mogłam się jakoś zebrać i skupić na tym obrazku. Potem nastąpił przełom i udało się szybko skończyć. Pierwszy raz miałam do czynienia z takim wzorem. Pewne utrudnienia powodowała różna ilość nici występujących pod poszczególnymi kolorami. Pasemka były bardzo podobne kolorystycznie, co przy parkowaniu trochę utrudniało wyszywanie. Miałam kupiony gotowy zestaw i pod koniec pracy zabrakło mi paru kolorów. Na szczęście miałam te brakujące w swoich zasobach. Po skończeniu krzyżyków czekały mnie jeszcze dla urozmaicenia kontury i trochę french knotów.  A najgorsza z tego wszystkiego okazała się złota nitka - wymagała bardzo dużo cierpliwości z mojej strony. Czyli dużo atrakcji w dość małej pracy.


Tak wyglądał obrazek bez konturów i pozostałych ozdobników, jeszcze przed praniem i prasowaniem:


I skończony: 


Dane techniczne:
- kanwa marmurkowa 14ct
- gotowy zestaw z Chin
- mulina - odpowiedniki DMC, 1-3 nitek
- wymiary 110 x 80 krzyżyków, 20 x 14 cm

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz