piątek, 13 marca 2015

Szklanka

Przyszły święta w 2013 roku. W związku z tym, że niedawno zmieniliśmy nasze życie i zdecydowaliśmy się na opuszczenie naszego kraju na czas bliżej nieokreślony, niestety nie mogliśmy spędzić tego Bożego Narodzenia z Rodziną. Byliśmy tylko we dwójkę - ja i Ukochany. Aby święta minęły nam pogodnie, wymyśliliśmy, że pomalujemy szklanki farbkami witrażowymi. A oto moja szklanka:



Malowanie na szkle, jeszcze zaokrąglonym, jak szklanka naprawdę jest trudne, polecam spróbowac, jak ktoś nie wierzy.

2 komentarze:

  1. Malowanie szklanek jest bardzo fajne i też kiedyś miałam taki etap, ze to z chęcią robiłam. CHyba właśnie mniej więcej od tego momentu zdecydowałam się, że będę je zbierać i dziś mam już naprawdę pokaźną kolekcję szklanek. Bardzo fajny i duży wybór szklanek mają w https://duka.com/pl/jedzenie-i-serwowanie-potraw/naczynia-do-serwowania-napojow/szklanki gdzie ja bardzo lubię właśnie je zamawiać z tego sklepu.

    OdpowiedzUsuń